Attention please!

Heerlijk helder Heineken. Mmmmm van Mora. Appelsientje, het beste onder de zon. Altijd weer die Autodrop. Q is good for you. Auping nights, better days. Power to you. Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker.

Pay attention voor de pay-off

Het maximale uit je branding halen doe je door jouw merk direct stevig neer te zetten. Compleet met sterke bedrijfsnaam, een waanzinnige huisstijl én een rake pay-off. Want een goede pay-off is net zo onderscheidend als jouw logo. Echt waar!

Nu zijn er ook partijen waarbij de pay-off het doel wat voorbij schiet. Kun jij je het logo van De Hypotheker voor de geest halen? Na lang peinzen misschien, maar jazeker schoot direct door je gedachten nietwaar? Even Apeldoorn bellen staat in ons geheugen gegrift, maar lang niet iedereen weet Apeldoorn te koppelen aan verzekeraar Centraal Beheer. Maar goed, het belang van de pay-off is nu wel helder toch?

Logo, huisstijl, visitekaartjes, klaar. Bijna goed.

Vormgever Marco: ‘We krijgen vaak opdracht tot het ontwikkelen van een huisstijl. Onze klant denkt: logo, huisstijl, visitekaartjes en klaar. Klopt bíjna! Want een pay-off is, zeker wanneer de bedrijfsnaam niet direct de bedrijfsactiviteiten uit de doeken doet, echt van toegevoegde waarde.’

Hoe kom je tot een pay-off die zegt waar het op staat?

Die creëer je samen met boozd. Natuurlijk. Just do it ;-).
Een goede pay-off heeft de volgende kenmerken:

Brainstorm

Hoe wij te werk gaan? Voordat we aan het tekenen en schrijven slaan, gaan we praten. Tijdens een brainstormsessie, het liefst mét onze klant, gooien we alle ideeën op tafel. Niets is te gek. Vervolgens structureren we alle input en toveren we unieke concepten uit onze hoge hoed. Concepten voor het logo, voor de huisstijl en voor de pay-off. Wat we recent gepresteerd hebben op het gebied van branding? Check snel onze cases!