Installateur, ben jij klaar voor het grote werk?

Dankzij het energieakkoord van eind 2015 is er een flinke hoeveelheid subsidie voor duurzame warmtebronnen beschikbaar gekomen. Deze subsidie is beschikbaar voor zowel zakelijke als particuliere gebruikers. Per jaar is er 70 miljoen euro beschikbaar voor duurzame warmtebronnen als warmteboilers en warmtepompen via de ISDE (Investeringssubsidie duurzame energie). Afgelopen januari zijn er al ruim 700 subsidieaanvragen ingediend.

Zin in meer werk? boozd helpt!

De toename van de vraag naar duurzame warmtebronnen blijft ook in Google niet ongemerkt. In januari 2016 is het zoekvolume bijna recht omhoog geschoten ten opzichte van de jaren ervoor.

Is jouw installatiebedrijf klaar voor deze uitdaging? 

Geef je op jouw website informatie over de vier energiebronnen waar de subsidieregeling betrekking op heeft?

En nog veel belangrijker: bied jij de informatie waar naar gezocht wordt? Voorzie je bezoekers van informatie inzake subsidierichtlijnen? Belangrijk, want deze informatieverstrekking kan leiden tot een offerteaanvraag of aanschaf van betreffende systemen.

Laat zien dat jij op de hoogte bent van de subsidieregeling, dat jij jouw (potentiële) klant volledig kunt informeren en toon jouw ervaring op dat gebied. Benoem vooral de voordelen, met name de financiële!

Tip: Ontzorg jouw (potentiële) klant door te assisteren bij de subsidieaanvraag. Voor veel huishoudens is dit een drempel, neem deze weg! 

Wees zichtbaar!

Voordat klanten hun aankopen bij jou doen, moeten ze je eerst vinden. Ben je vindbaar op onderstaande termen? Controleer het eens in Google!

Zet je schrap

En denk jij nu dat deze online vindbaarheid voor jou niet haalbaar is en dat het een spel is voor de grote jongens? Dan heb jij het mis. Met specialisatie, focus op de regio (jouw werkgebied) en een goede uitstraling kun jij in deze markt ook een graantje meepikken. De spelregels:

Meer weten? Mail of bel Martijn Kooij, de online marketingspecialist van boozd.