boozd your online journey

boozd is Google Partner

Google heeft haar partner programma behoorlijk omgegooid. Voorheen was een examen bij Google doen veelal al voldoende om gecertificeerd partner te worden. Dat was te makkelijk en dus tijd voor aanscherping van de regels.

Google is continu bezig de kwaliteit van haar producten te verbeteren. De zoekresultaten zijn onderhevig aan verbeteringen, vernieuwingen voor het adverteren worden bedacht en doorgevoerd en nu ook het certificeringsprogramma van Google.

Google wil haar partners niet alleen beoordelen op het behalen van een examen, waarmee is bewezen dat de theoretische kennis aanwezig is. Google wil haar partners ook op de praktijk getoetst hebben en doet dat nu via haar nieuwe certificeringsprogramma.

Google Partner wordt je als bureau wanneer je voldoet aan de volgende eisen:

  • Ten minste één individueel gekwalificeerde medewerker;
  • Minimaal 90 dagen actief campagne beheer gedaan;
  • Gedurende 90 dagen beheerde uitgaven van ten minste $ 10.000 hebben gehad;
  • Minimaal een voldoende scoren voor toepassen van praktische tips.

Het laatste punt is nieuw in het certificeringsprogramma. Hierbij kijkt Google naar de praktische invulling van de campagnes die onder het beheer zijn van het marketing bureau en daarbij is het van belang dat de mogelijkheden van Google Adwords volop worden benut.

Voor jou als (potentiële) klant betekent een Google Partner dat je te maken hebt met een online marketingbureau dat door Google vertrouwt wordt.

Jouw eigen non-stop marketing team, let's go!


Ontdek de mogelijkheden